muziek

Wetenswaardig

Hieronder kun je verschillende wetenswaardigheden lezen die onze school uniek maken.

Ateliers

Gedurende het schooljaar hebben we creatieve en expressieve ateliers waarbij kinderen in wisselende samenstelling aan de slag gaan.

Weeksluiting

Wij organiseren 6 keer per jaar een weeksluiting, waarbij een klas 2 keer optreedt met een stukje dat de kinderen zelf, onder begeleiding van de leerkracht, hebben bedacht.

aula aula

Schooltuin

Onder begeleiding van meneer Frans wordt er hard gewerkt in onze schooltuin. Het streven is om er het hele jaar iets in te doen, maar vooral dat er ook veel te ontdekken is.

Schooltuin Schooltuin

Schoolbibliotheek

Wij zijn een school die het lezen erg stimuleert! Wij zijn trots op de grote en actuele boekencollectie. Ouders zorgen voor de organisatie, administratie en geven advies.

schoolbieb schoolbieb

Leerlingenraad

Wij willen de betrokkenheid van de kinderen met school bevorderen. Ze hebben een eigen stem binnen de schoolorganisatie, zodat ze weten dat ze meetellen.

Leerlingen Leerlingen

VuurVlinderMiddag

Tijdens de VVM werken kinderen vanuit de groepen 1 t/m 8 aan activiteiten waarbij verbondenheid centraal staat.

Vieringen met ouders

Regelmatig vragen we hulp aan ouders voor een activiteit waarbij een extra handje welkom is. Wij zijn erg blij dat ouders zo enthousiast meehelpen bij deze gelegenheden!

Opleidingsschool

Wij zijn een opleidingsschool. Dit betekent dat wij vanuit meerdere opleidingen stagiaires begeleiden.

Wereldburgerschap

In dit document beschrijven we kort en bondig hoe we wereldburgerschap inhoud en vormgeven op onze school.