BSO en TSO

bloemenkinderen bloemenkinderen

Overblijven

De Vuurvlinder werkt met een continurooster. Dit betekent dat alle kinderen overblijven. De kinderen lunchen met hun leerkracht en klasgenoten in het eigen lokaal. De pauze wordt begeleid door 4 pauzemedewerkers van de organisatie Brood & Spelen en één medewerker van school.

Spilcentrum Blixembosch

Basisschool De Vuurvlinder en Kinderdagverblijf De Bloemenkinderen zijn samen vertegenwoordigd in Spilcentrum Sprookjesbosch. Door de samenwerking is er een doorgaande lijn van 0 t/m 12 jaar.

Meer informatie over De Bloemenkinderen vind je op www.debloemenkinderen.nl of maak een telefonische afspraak 040-2230081.

Samenwerking overige organisaties

Kinderen van een ander kinderdagverblijf of peuterspeelzaal zijn ook van harte welkom op De Vuurvlinder. Verschillende aanbieders van buitenschoolse opvang komen kinderen van De Vuurvlinder na schooltijd ophalen.